i z którą walczą wszystkie religie
Co takiego mają ludzie?
Mają instynkt.
Ludzkie podłoże instynktowe różni się swoją strukturą biologiczną od zwierzęcego. Stało się ono energetycznie mniej dynamiczne i bardziej plastyczne. Utraciło dlatego rolę głównego dyktatora zachowania się i stało się bardziej podatne rozumowej kontroli. Nie utraciło jednak wiele z bogactwa gatunkowej treści rodzaju ludzkiego. To podłoże stymuluje od urodzenia nasze aktywności, które zmierzają do rozwoju wyższych funkcji uczuć i umysłu. Nasz instynkt jest więc naszym wychowawcą którego nosimy ze sobą przez całe życie. To właśnie filogenetycznie przekazane podłoże naszego przeżywania i jego emocjonalnie nacechowany dynamizm umożliwiają rozwój uczuć i więzi społecznych. To pozwala nam wyczuwać stany psychiczne innych ludzi oraz indywidualne i społeczne realia psychologiczne. Warto także zwrócić uwagę i na to, że jeżeli kochamy daną osobę, to przede wszystkim kochamy jej instynkt.
Ponerologia polityczna – A. Łobaczewski
Dolores O'Riordan rozumiała ten truizm podobnie, lecz bez wiedzy zawartej w cytowanej wyżej książeczce, czemu dała wyraz w utworze "Zwierzęcy instynkt":
Ale inaczej od Dolores sprawę widzą wybrańcy "narodu żydowskiego" (nomen omen wymyślonego):
147. Wybrańcy. W tej różnicy co do zdolności myślenia dają się łatwo upatrzeć cechy człowieczeństwa, oraz tego, że jesteśmy narodem wybranym. To odróżnia nasz umysł od instynktownego zwierzęcego umysłu gojów, którzy widzą, lecz niezdolni są przewidzieć, lub dokonać wynalazku (z wyjątkiem wynalazków materjalnych). Z powyższego jasno się staje, że natura
https://www.rcin.org.pl/dlibra/publication/edition/1424?id=1424 – „24 protokóły posiedzeń Mędrców Sjonu”
sama przeznaczyła dla nas kierownictwo i rządy świata.
214. Wybraniec Boży. Ten wybraniec Boży przeznaczony jest do złamania sił szalonych, rządzonych przez instynkt, nie zaś przez rozum, przez zwierzęcość, lecz nie przez człowieczeństwo. Siły te t r i umfują obecnie w przejawach grabieży i wszelkich gwałtów pod maską zasad wolności i prawa. Zburzyły one cały porządek społeczny, by na nim wznieść tron króla żydowskiego, lecz rola ich się skończy z chwilą , kiedy on obejmie władzę. Wówczas trzeba będzie je zmieść z jego drogi, na której nawet pyłek nie powinien pozostać. Wówczas będziemy mogli powiedzieć do narodów: dziękujcie Bogu i padnijcie na twarz przed tym, który ma na czole pieczęć przeznaczenia. Gwiazdą jego kierował sam Bóg, by nikt inny, tylko ów wybraniec, nie mógł uwolnić was od wszystkich wymienionych zgubnych sił i od wszelkiego zła.
https://www.rcin.org.pl/dlibra/publication/edition/1424?id=1424 – „24 protokóły posiedzeń Mędrców Sjonu”
219. Nieskazitelność powierzchowności moralnej króla żydowskiego. Król żydowski nie może ulegać władzy swych namiętności, a zwłaszcza — lubieżności. Żadna z właściwości jego charakteru nie może pozwolić na panowanie instynktów zwierzęcych nad umysłem. Lubieżność najwięcej osłabia zdolności umysłowe i zaciemnia jasność poglądów, zwracając myśli w kierunku najgorszej, zwierzęcej strony działań ludzkich.
https://www.rcin.org.pl/dlibra/publication/edition/1424?id=1424 – „24 protokóły posiedzeń Mędrców Sjonu”
Punkt oparcia ludzkości, jakim będzie władca wszechświata ze świętego nasienia dawidowego, winien złożyć ludom w ofierze wszelkie skłonności osobiste. Władca nasz musi być pod każdym względem bez zarzutu.
Wg wybrańców żydowskich, goje (ludzie) mają inne podłoże instynktowe (instynkt) niż oni sami.
Jeśli zaś o opis różnic tych podłóż instynktowych chodzi to dokonała go dziedzina wiedzy znana tak niewielu politykom którą jest psychopatologia, i która całkiem nieźle scharakteryzowała instynkt tych wybrańców.
So take my hands and come with me
We will change reality